rättfärdighetensfurste,avDavidshusdenstörste ;

that's it, aldrig mer "klänning" på skolan under vintertid. bara onödigt, och obekvämt också. gihhh, inte min dag idag tror jag. vad ska man göra åt saken egentligen. min slutsats av vinterns klädsel blir detta; så bekvämt som möjligt, vilket betyder att det blir pappas jeans, t-shirt etc, palestinasjal, och kanske gömma mitt för långa hår under mössan majoriteten av veckorna. vi kör på laid back. ja, då mår jag bra. sen får folk tycka om jag är cool som de vill.

och godmorgon ångest. inte blockad va?

här är stillhet och tystnad, nu när psalmen tonat ut,
men jag bär de gamla orden i mitt hjärta som förut.
och jag sjunger för himlen, kanske någon mer hör på.
Hosianna i höjden, sen så börjar jag att gå.

låt oss tillbringa resten av kvällen med läxövning, godis och kanske lite television. gud, ge mig styrka att skriva ett CV.


Kommentarer
Postat av: k

HEHE lyssnar på den NU!
(alltså berden väg) ,, men visst är det väl rättfärdighetens FÖRSTE inte furste??

2007-11-13 @ 20:09:00
Postat av: Amdy

det är väl en smaksak :/ men du har säkert rätt ^^

2007-11-13 @ 23:23:38
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0