thethingsthatshouldnotbe ; -


Ässpri nudå. tidningskändisar.

det första fausta säger när hon ser mig och maja är att jag ser ut som en amerikans tonårsskådelspelare. alltså, inte som någon speciell, men ungefär en sån i allmänhet. och när hon hittar mig på den stora bilden så säger hon dels att jag ser ut som en italienska och att jag är jättevacker. hur tänkte hon då? jag har en jättekonstig min + jag blundar tror jag. jag ser bara sjuk ut. just i såna tillfällen kan man bara inte ta till sig av komplimanger.

varför hittar jag inte karro och carro, vars höll ni hus?

Kommentarer
Postat av: karri

haha vi stod bakom anton !! syns inte så väl;)

2007-11-17 @ 17:10:03
Postat av: carri

vi gömde oss :]

2007-11-17 @ 19:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0