welcometochernobyl ; -

t h e  m o d e b l o g g  s p i r a r . . .

image149

jag har nu insett att man blir för seriös efter ett tag, så jag ska trappa ner på att ta kort på mig själv i spegeln i löjliga poser (fastän det är svårt att hålla sig med den nya kameran.)
 
i a f  D a g e n s ;

l i n n e ; men ett vanligt svart linne från h&m, vad mer vill du veta?
h o o d i e ; man ska stå för sin sak, och det är hela sanningen, så om jag har en hoodie där det står estetiska programmet - musik så är det banne mig något som berättar om mig om vem jag är. inse fakta.
b y x o r ; pappas gamla.
h å r ; men fy, det är vanligt, lite hårspray, annars inget annorlunda, ofta kul.
s m i n k ; jaaa, amdy började väl använda smink för lite mer än drygt en veckan sen. hon tänkte att 'nämen, lite eyeliner kan man väl ha, det är väl inte så farligt.' men nu verkar det som om det syns jättemycket att jag har börjat med detta lilla tillskott. jag visste inte att det skulle bli en sån big deal.
a s s e c c o a r e r ; 'A.S.S'-pin; anledningen till att jag kan kalla mig själv ett 'riktigt jävla ass.'

jag funderar om jag inte ska ta och ligga lågt med min modeblogg för ett tag nu. meningen var att jag tänkte driva med hela skiten, men jag sugs som mer och mer in i det. så vi tar ett break här nu alltså.

tur att axel är snygg i alla fall.

sen kom jag att tänka på en annan jätte-emo sak; jag är typ kass på att göra saker rätt. alltså, impulsiva handlingar pratar jag om då. typ ta tjuvdansen; jag skulle flörta med killen mittemot, men han började flörta med min kille istället, så... jaha, då blev jag ensam dårå. sen när sofia skulle flörta med min pojke så drog jag henne till mig som någon slags hämnd. men det var visst helt fel sak att göra eftersom hon ville flörta med honom och inte med mig. fattar ni? försöker jag göra någonting för mig själv så fuckar jag helt enkelt upp det för andra. jag är verkligen inte en rolig människa. mest bra på att vara i vägen. jätteemo, jag vet.

yes, ungdomsfullmäktige imorgon med sofiahed. vi får fika i alla fall. suger det drar vi till med ett matteprov. ha ett bra liv.


Kommentarer
Postat av: Alex

Är lätt att bli kamerakåt när man har en ny kamera :P

2007-11-12 @ 23:38:17
URL: http://aleqz.blogg.se
Postat av: sunkie

ojojoj vem har den där som bakgrunds bild på telefonen då (A)

2007-12-01 @ 00:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0