weweremeanttoliveforsomuchmore ; -

jag verkar vara hemma i skellhell nu as it seems. och helt plötsligt blev allting vitt. jag kan lugnt säga att jag hade mitt livs bästa tid i stort sett. andra dagen man tillbringade på finnåkers kursgård så hade man pratat med kanske hälften av alla underbara människor som var där. det var så otänkbart. tänk om jag inte hade farit? vad hade hänt då? då hade jag varken träffat sandra eller mikaela och inte johan och andreas. ajdå.

sofia hade kameran så jag ska nog lägga upp bilder sen, mest troligt på bilddagboken.
aow, shit, jag har inte suttit vid en dator på 5 dagar, så jag känner mig helt ur form när det gäller bloggandet.

i alla fall, vi träffade så mycket underbara människor. och det mest fascinerande var att alla var typ så mycket yngre än vad vi trodde att de var. typ sandra, mikaela och johan; jagt trodde de var i typ min ålder, minst, och sen visar det sig att sandra och mikaela går i nian och johan går i åttan! vafaaaan.

och sen den där andreas. jag var jätte, jätte, jättesäker på att han var minst 20 bast, eftersom han såg lite äldre ut och var väldigt mogen i sig själv. sen när han typ far runt i jacke's rum och hänger typ uppochner med ansiktet några centimeter ifrån mitt så frågar jag hur gammal han är, och han svarar; '18'. jag var jättechockad!

daniel (som förövrigt nästan är en avbild av sångaren i all-american rejects) och dan (som förövrigt rakade bort ena ögonbrynet typ näst sista kvällen) med, jag trodde de var runt 23 kanske, men de var också 18. det är något konstigt med folk nere i söndra sverige.

lol. en kväll körde vi heta stolen, och i början var frågorna typ "gillar du svart eller vitt bäst?" och sen gick det in på det mer sexuella, så frågan blev "är du oskuld?" och sånt kan man väl vara ärlig med? så typ såhär lät det;
sofia; ja.
andreas; va?
det tyckte han som ändå var lugnt eftersom hon var 16.
amanda; ja.
andreas;VA?!
amanda; VAD TÄNKTE DU OM MIG DÅ?!
och det var visst mindre lugnt eftersom han trodde att om man var 17 skulle man väl ha gjort det. men mikaela var snäll nog att stå upp för mig.
det var typ det jag kommer att minnas bäst. men kanske också narnia-lajvet som typ var 3 timmar på en kväll. sheit, det går inte att skriva om, det låter för lamt. jag uppdaterar sen. ska typ duscha och kanske dra mig till skolan.

kyss.

just ja, jag har en ny mobil nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0