whyhaveyougoneaway? ; -

bara två ensliga sidor kvar nu, och sen är Steffe II över för min del. det hjälpte faktiskt att göra bort först intervallerna, och sen ackorden i slutet. det blev plötsligt så mycket mindre. som tur är gör det mig inte lika stressad. tanken var ju att jag skulle göra bort det här, och sen lyckas bege mig till canalen, men det är visst svinigt kallt ute just nu. så, det blire inget av. jag gör klart den här skiten, och sen så kanske jag ska ta och baka en kladdkaka. kanske gör det axel lite glad också.
suicide kings är egentligen ingen film man ska rekomendera för att den är så jäkla bra. den är rent sagt bara underhållande under 1 timmer och 40 minuter, och sen inget annat, förutom massa ögongodis. så, se den inte om ni inte har samma skäl som jag hade. jag och bella har dock date med den, har jag bestämt och hon har inget val.

fick veta av tor idag att musiklektionerna under tisdag, onsdag och torsdag kommer att utgå på grund av termins, dvs att jag har sovmorgon till 15.05 nästa onsdag. den satt fint tycker jag. det som dock bränner är luciarepet mellan 12.00 och 16.00 på nästa fredag. planet till stockholm går typ 16.50, och jag be till gud att det ska funka med pengar och så, men om kommunen ska vara jävliga och bara ge oss hälften av studiebidraget blir jag deifnitivt ond på dem, eftersom det betyder att sofia inte har råd, och det blir inget av. fuckfuckingfuckshit.

man börjar faktiskt fundera om folk på canalen saknar mig ikväll. jag brukar ju bara där varje onsdag, verkligen.nåja, må Gud gå med er och allt det där snacket. jag ska göra klart gemu-skiten nu. men jag är tacksam.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0