youaretheuniverse ; -

sitter och växlar mellan you are the universe och skivan som jag nu äger; dvs, espri's julskiva. förbaskat vad vi är bra alltså. nästan så att vi ska ha en heeeel eloge. och jag har ont i huvudet, mest troligt på grund av de här hörlurarna som tynger ner allting. och den stora frågan nu är ju om det blir buss imorgon? också det mest troligt eftersom cykeln är hos far för tillfället. kanske kvällens i-landproblem, allt det här med busspengarna och så. varför får vi mobacken-barn egentligen inte ett jäkla busskort? jag blir sjukt förbannat. jag tror att jag ska strejka.

och det börjar bli uttjatat att förklara vars och när jag har träffat connor varje dag, för han är där likaväl alltid, så vi spolar det. någon dag kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0