youcloseyoureyes ; -

jag ska kontra med karro om det roligaste sinsemellan nicklas och afahlgren ;

nickelito ; alltså, märkte du i början av ettan hur gustav bara hängde efter alla. han kan ju som inte gå själv!
afahlgren ; ah men du, jag har hört om en kille; nicklas... å... åström.

hahahahahhaha, jag höll på att dö. så himla ägd kille.

jag var faktiskt inte så rädd inför långrepet som ägde rum ikväll med espri. kände som på mig att det skulle gå någorlunda rätt. sen att sopranen i mig riktigt fanns där hjälpte mig ju till max också. tacka vet jag maja, och så underbart att ha hedvig bredvid mig. har aldrig riktigt lyssnat på hennes körröst, men det är ju sjukt vackert. iiikh, nu ska jag vara se till att få någon sömn, och typ sova ut till tio imorgon. kanske tidigare så att jag hinner öva in luciasångerna som vi skulle kunna utantill.

simma lugnt. puss.

Kommentarer
Postat av: sss

hahah ante falle, han äger ju alla nförtin!

2007-11-20 @ 19:14:45
Postat av: kkk

hahahah ! ante är vår maaan

2007-11-20 @ 19:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0