you'rewaytoobeautifulgirl ; -

okok, dagens äckliga upplevelser.
alltså, ni vet han som jag stalkar/han stalkar mig?

dels så såg jag ju som honom igår när vi kom av tåget i BASTUTRÄSK. vad är det egentligen? ofta stor chans. hursomhelst. sen idag skulle jag gå till mitt skåp vilket ligger i andra huset av skolan. då ser jag alltså honom hoppa ut uir en bil eftersom han har kryckor (visst blitt skadad på något fotbolls-läger-lol). i alla fall, stor chans att han kommer när jag är där också. jag lämnar min pärm, och när jag ska gå tillbaka måste jag hålla upp dörren för honom så att han kan komma in, och han mumlar tyst 'tack'.
sen när vi ska gå efter att vi har ätit så kommer ju han och hans kompisar. jag blir tvungen att gå just förbi honom, och karro, sofiahed och sofialu står på andra sidan och skrattar åt incidenten. karro säger att han vände sig om för att kolla vad de skrattade åt och skrattade visst själv också.
VAD HÄNDER? när man väl börjar lägga märke till folk så är det som ödet att de ska vara på exakt samma ställen som en själv. jag ska försöka att inte klaga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0