agnusdei,quitolispecatamundi ; -

mitt tredje, eller var det fjärde filmaraton? vi säger 3½. det var hursomhelst en annan feeling över detta, men annars hur mysigt som helst.
sofia, jag vet hur det ligger till, du har bara inte kommit på det ännu. du vet att du vill ha honom.
jag kan inte få drömmen ur huvudet. och jag kan inte förklara känslan i mina ben, men det måste ha något med den här förälskelse-grejen att göra, men jag är ju så jäkla feg, så varför skulle jag göra något åt saken? jag vill inte ens prata med honom, i rädsla av att störa, för jag såg honom faktiskt... i fredags, men försökte jag ens få hans uppmärksamhet? nejgudnej. jag tänker inte störa. saken är den att jag egentligen inte har något problem med det. det kanske kommer en till period. vad vet jag. funderar på att fortsätta leva som jag göra, inte dra ner mig själv så mycket, och se vart det tar mig.

film nu, förmodligen. kanske somna i soffan, vem vet.

bergsbyn imorgon? vem vet det med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0