andafterall ; -

f u c k s h i t f u c k

jag vill bara ordbajsa i mängder för när jag är såhär trött blir jag bara ledsen och sur. jag blir så trött på mig själv och alla runtomkring, och med tanke på att jag är själv här i rummet så kan jag bara bli trött på mig själv.jag vill att mina skills med kameran ska vara så mycket bättre. jag vill vet hur man gör bilder snygga och shit, nu blir de bara som de blir. det enda som keeps my spirit up är kommentarer som pappa ger ibland om vissa bilder jag har tagit och redigerat på skolan.

f u c k s h i t f u c k

och jag vill att min bilddagbok ska vara något special också. att folk ska se på mina bilder och tänka; ' wow, henne vill jag bevaka anonymt, för hon verkar spännande.' men jag tror att det bara händer för snygga människor på jorden, aldrig för oss alldagliga. därför gör jag som i princip allt för att inte försöka lägga upp tråkigt bilder. jag gillar ju den hemsidan.

f u c k s h i t f u c k

jag är less. jag är less. jag är less på mig själv.
f u c k s h i t f u c k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0