'causethatmakesmecrazy ; -

Sammy; jamen, vad ska jag säga?
Amdy; säg som det är; att vi ska till västerås och du måste låna en klänning från canalen.
Sammy; jamen, jag känner ju inte anna så bra!
Amdy; hon kommer ju inte precis bli arg för att du ringer.
Sammy; nejmen.....
Amdy; du kan ju inte tänka dig att jag ska ringa.
Sammy;
nej, det hade jag inte... jag ringer dig sen.
Mamma direkt efter att jag lagt på; känner du igen dig? Där lät du precis som mig.

jag och mor hade nästan samma samtal när jag skulle ringa till norran om prao och hon som jag skulle prata med hade inte kommit in på morgonen än, och jag var rädd för hon som satt i växeln. lillan kommer tacka mig när hon blir äldre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0