evenifsavingyousendsmetoheaven ; -

okok, såhär sen min syn ut över att fara till västerås över novemberlovet med soffipropp (det blir våran resa faktiskt);

ditresan;
etapp 1 ; buss från skellhell busstation till bastuträsk.
etapp 2 ;  tåg från  bastuträsk till uppsala.
etapp 3 ; tåg från uppsala till arboga - här ska vi alltså slå ihjäl 7 timmar i arboga. det ska väl gå lätt tror jag. jag har en bild av att jag + hon kommer sitta i ett gatuhör och jag kommer att skriva på raspberry medan hon sitter bredvid och tittar på och kommterar, annars så kommer vi att gå runt och bara se oss omkring, kanske hitta våran egna chill-resturang där vi kan hänga ett tag och dra in den underbara arboga-andan.
etapp 4 ; buss från arboga till finnåker.

nu är vi alltså framme där vi skall vara, och där ska vi ha jätteroligt, verkligen. yes, vi ska lajva lite smått, och det är lika töntigt som det låter, men att klä ut sig i medeltidskläder är faktiskt kul, för man känner sig verkligen vacker i en svart klänning som följer ens alla rörelser och har en vid kjol. vill som bara påpeka att de som hade hand om hissarna på brinken lajvade i stort sett på riktigt, eftersom de skulle låtsas vara någon annan. kom att tänka på det eftersom att johanna tycker att lajv är det konstigaste i världen, men ändå så har hon testat på det nu. jag blir lite sur.

hemresan;
etapp 1 ; buss från finnåker till arboga.
etapp 2 ; tåg från arboga till eskilstuna.
etapp 3 ; tåg från eskilstuna till bastuträsk.
etapp 4 ; buss från bastuträsk till skellhell busstation.

alltså är jag hemma måndag den 5:e, och kommer missa foto och typ gympan, men vad som helst, jag tänker inte stressa, men jag kommer till skolan på eftermiddan. sådär, nu har ni fått höra det jätteonödiga om min reseplan. det kommer att bli mys.

och vad som också kommer att bli mys är ikväll, för då har carielle anordnat middag för de som känner för att komma, och visst känner man för att komma och trivas med de underbara människorna som kommer att vara där. jag funderar bara över vilken tid jag ska vara där?

sen så kan ju någon som är überl33t på allt det här med att göra blogglayouts typ förklara för mig vad man egentligen måste göra för att få en jättesnygg blogg, för jag är avundsjuk på de andra. missförstå mig inte, era är jätte, jätte, jättesnygga. jag ska verkligen sluta skriva nu, och rikta mitt intresse på raspberry, och kanske äta någonting sen också.

Kommentarer
Postat av: carrz

ÅH den där resan lät hur nice som helst!! ajg måste också styra upp ett äventyr... hoppas ni får KUL ;)

2007-10-29 @ 13:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0