fuck'em,Idon'tcare ; -

                            ^
                           /
                         /
                       /
                     /
                   /
                 /
livet går / på ett litet snäpp.
för jag har nu i stort sett klarat av allt skriftligt i gemu-läxan, och nu ska det bara nötas resten av morgondagen.
dock så ska jag fortsätta med sångläxan och så pianoläxan. och inte att förglömma nya ensemble B-låten.

och varenda jäkla sate skulle väl göra samma ackordanalys av "Idas sommarvisa." vad hände med sommaren?
      C                              F/C Dm7   G7                             C        C/B
Du ska inte tro det bli sommar, ifall inte nån' sätter fart
     Am                                  F Dm7         G7                 G7/B                       C
på sommarn och gör lite sommrigt, för då kommer blommorna snart.
      A7                                  Dm C Bm7-5  G7                            E7
Jag gör så att blommorna blommar, jag gör hela kohagen grön.
      Am                                     F    Dm      G7                               Cadd9
Och snart så har sommaren kommit, för jag har just tagit bort snön.

min mamma tyckte att det var fint i alla fall, så jag köper det just nu =).

måste förövrigt nämna teatern vi såg idag; 1000 år på 100 minuter. så sjukt roliga karlar. jag hade gett vad som helst för att få stå på scenen med dem allihopa. men varför skulle jag vara smörarn bara för att jag ville skaka hand med dem alla efteråt. guuuuuh, och de var inte beredda på det heller. filips reaktion var typ ; "åh, tack, åh, kul att du kom....". undrar hur många ungdomar som ger en sådan reaktion efteråt. w/e. jag blev sjukt peppad på att stå på scen av det i alla fall. skulle ge nästan vad som helst för att få se hela föreställningen åter igen.

jag har upptäckte en sak med mig själv; jag har mer att säga till om saker, mest på grund av att jag känner mig så trygg med människorna omkring mig. verkligen. nog för det känns som ett spjut i magen varje gång fanny kallar mig för smörarn, men det är väl något jag får ta. men min synpunkter utvecklas bara mer och mer, och även om jag inte har rätt så är det enkelt att prata bort i saker och ting.
fast i gemu är jag fortfarande inte så säker på allt jag säger.

jag hoppas att det blir någonting nästa helg, för nu när vi har som gemenskapen på topp så skulle en kväll tillsammans bli så sjukt rolig, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0