goodnightsweetheart,goodnight ; -

det blev inte så mycket till att städa ändå.
sofia fick skjuts hit av sin brorsa, så jag fick städa lite i köket och dammsuga och så, men sen skulle vi se boondock saints, och förundras över deras sjuhelsikes underbart välformade kroppar. connor är min och murph är sofias, okej? de har också otroligt vackra tatueringar. men alltså tänk; ett litet ord skrivet på lillfingret med vackra bokstäver. veritas och aequitas. skulle inte det vara något? de har det visserligen på pekfingret, och det kanske är coolare för dem. w/e. bang bang. nej, vi har inget emot om de kommer hit. nejgudnej. synd bara att de inte är från Irland på riktigt.
men jag klarar mig nog. kyss på dem ändå. man blir bara så glad av att se dem verkligen älska varandra som tvillingbröder borde göra. ååhhww, den klår ungefär alla filmer jag någonsin sett i hela mitt liv.

döda mig inte för att huset inte blev rika rent som jag hade hoppats på. hallen är i alla fall dammsugad, och köket, diskbänken och kylskåpet är det ändå ordning på också. vad mer kan man begära. jag funderar bara på hur vi ska klämma in 10 pers i köket. just ja, lu och fanny skulle ju inte komma. lite lättare då (fast vi kommer sakna er <3). vi löser allting tillsammans. om jag går upp på vinden så kanske jag hittar 'tjejsnack' till och med. men skulle väl gissa att den försvann i idas 'kasta allt som inte används'-härva. må det vila i frid.
jag längtar tills imorgon. jag vill bara att det ska bli så bra som möjligt, och att alla ska trivas och ha en bra stund i livet. tror ni att det kan lyckas?

ni är allt vad man kunde önska om.

Kommentarer
Postat av: en tjej som inte kan sova ( soffan :( )

HIHIHI det blir vad vi gör det till,
- alltså great! HLhöhöh!

2007-10-12 @ 00:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0