hewastheonlyoneforme ; -

jag har en sån där 'känna-sig-ful'-dag då nästan allt går dåligt nomatterwhat.
det kan vara på grund av strumpbyxorna, men jag vet inte riktigt.

jag är jättenörd nu, därför jag ska läsa.
  • Räddaren i nöden (till svenskarecensionen)
  • Harry Potter and the deathly hallows (till engelskarecensionen)
jag älskar livet över allt annat..........................
nej men seriöst, jag vet inte hur jag ska förklara det där ofrånkomliga. ibland känns det som en film. som om jag sitter där och funderar, och musiken spelar i bakgrunden, och kameran zoomar ut i slow motion......ett perfekt lyckligt slut. fast jag vet inte om det är så lyckligt på riktigt. jag vet inte vad jag ska göra med mig själv.

älvsbyn imorgon. jag saknar dem.


eehh??? ätmigförgudsskull <3

hmmm, kanske ska äta kanelbulle snart ändå. och fortsätta med Holden Caulfield.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Saknar dig me längtar tills imorgon... :D

2007-10-04 @ 22:32:56
URL: http://jejja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0