Ican'tfeelthewayIdidbefore ; -


jag hittar ingen balans någonstans.
idag har varit en jävulsk dag, till en femtedell i alla fall.
foto A var fruktansvärt kul och intressant, och idrottslektionen med.
kultur- och idéhistorian och svenskan funkade ju någerst med.
breaket mellan vanlig skola och espri var hyfsat kul med tanke på fantastiska människor runtomrking.
espri var RÅKUL; vi alla vet vem som man inte bör lägga ögonen på under en uppsjungning.
jag är råpeppad inför jullåtarna.
promenaden mellan a-torp och canalen var ångestfylld.
ledarmötet på canalen funkade det med faktiskt, för jag var inte helt slut i hjärnan.
MEN CYKELTUREN HEM! GUDFÖRBANNAT! det duggare bara LITE och ändå har jag aldrig varit så genomblöt. cykla i regn gör mig förbannat arg, eftersom bilisterna bara är ute för att sinka ner oss som faktiskt vill hem. dom lyckas ALLTID komma och hejda oss i en kurva. e r r o r.

men som ni ser så var dagen i helhet rätt underbar faktiskt, förutom vissa äckelsaker.
men det är just den saken hur jag har kännt mg hela dagen;
jag känner att jag ser sjuk ut. kanske beror på mitt öga som är irriterad på linser (som typ har varit utochin), men jag har inte haft någon bra dag utseendemässigt. jag blir slut mentalt. rör jag ögonen med fingrarna ännu mer så kanske de ploppar ut till slut?

jag kanske borde göra någon ändring?
borde jag börja använda smink under skoltid?
jag har verkligen aldrig ens tänkt på att anväda saker som foundation och kajal och shit.

näää, jag vet inte vad jag behöver.
men jag behöver något på något sätt och det snart.

kanske en trip till umeå?

nästa helg, tjejor.


jag var ändå lycklig då, i min ensamhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0