ifit'sallreal,justkillme ; -

sen när blev datorn viktigare än familjen.

amanda öppnar dörren till sin lillebrors rum och frågar vänligt; "vill du se film med mig ikväll?". han ser på henne och försöker inte ens dölja att det kommer bli ett nej. "alltså.... helst inte," säger han. amanda vet att det är för att han inte vill lämna sina älskade kompisar för att spendera lite kvalitet-tid med sin syster. hon blir förbannad och säger;  "nähä, skit i det då," och smäller igen dörren efter sig.

fin historia va? jag blir så sur.

tredje eos-dagen är nu avklarad och vi har ungefär rivit allt tyg som vi ska riva, och en riktigt bra på lösning på hålen bredvid porten är upprivna lakan helt enkelt. klockrent astrid. min klänning är kirrad, men borde egentligen fara till mamma och hämta min oranga ögonskugga. har inte riktigt börjat bli så stressad, men det är jag bara på skolan.
jag såg bara "connor" en gång idag, eller, såg hans rygg en gång, och gick förbi honom i matsalen där han stod i kön. haha, men jag är sämst på att ta ögonkontakt, men kanske nästa gång, om jag pallar det. fatta ögongodis ändå. jag har nästan börjat glömma bort hur han ser ut, what to do?

jag tänkte typ inte sitta vid datorn så mycket ikväll faktiskt. bara skriva det här, sen typ läsa harry potter, och sist somna i en vettig tid, som jag inte har gjort förut i veckan.

önska mig lycka till. pusshej

Kommentarer
Postat av: k....

ahha blev just RUSKIGT nyfiken på vem CONNOR är....

2007-10-23 @ 19:40:53
Postat av: c....

håller med föregående talare....

2007-10-23 @ 22:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0