Imaybescattered ; -

kvällens helhet ; helt jäkla chill. förbannat vad ni människor får mig att trivas.

sofia den fina. lika fina här alltså. sweet caroline. riktigt glada.
riktigt söt. fatta att efterrätten var förbaskat god. i sängkammaren.
eh, ja... i sängkammaren. han som jag verkar förfölja (eller så mot alla odds förföljer han mig.)
nördar. de finaste :*. riktigt fin flicka.

erkänn att ni blir avundsjuka på de underbara människorna som min förgyller vardag.

ok, till något helt annat. jag lovade lillsofia att jag skulle starta en modeblogg, och sure, varför inte.

d a g e n s z t y l e .
image138

D a g e n s ;

l i n n e ; köpt på ja-gud-vet-vars, seriöst, vars köpte jag den?? gaaah, folk måste ju få veta. vi drar till med en gissning, kan det ha varit..... CUBUS. yes, mamma fick kolla. nu var ett av dagens inrikesproblem lösta.
c a r d i g a n ; den här vet jag faktiskt, för den var köpt på Gina Tricot, och finns fortfarande kvar om jag inte misstar mig, så skynda er tjejor så inte the wonderful piece of art tar slut. tog dock bort knapparna eftersom de endast var i vägen. och jag passar inte i knäppta koftor. confession.
b y x o r ; ja, här kommer det chockerande; dessa byxor har förr i tiden burits av min käre fader, och han är extremt stolt över att det är levi's. men ta det lugnt, de är från tiden då han hade mindre omfång runt magen.
a c c e s s o a r e r ; gamla hederliga vänskapsband och det fina 'storasyster'-halsbandet som lillan köpte till mig.
h å r ; här kör vi på den naturliga stilen så långt det håller. våga bara släppa ut det direkt ur 'turbanen' och visa ditt fria jag. (sen när du har känt klart så kan du ta hårfönen och blåsa det torrt.)

D a g e n s k ö p ;


urgulligt fynd från indiska (mössan alltså). bara 7 9 . 5... äh, vafan, vem bryr dig. du tänkte väl inte köpa en likadan va?

miss livs första modeblogg och vad tyckte ni?
jag tyckte jag drev ganska bra (U)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Fy fan så bra!!!!!111

2007-10-29 @ 23:37:29
URL: http://linderborg.blogspot.com
Postat av: carr

HAhaH, varför förföljer du och jerker varann?!?!?!?!?!?
:D:D:D:

2007-10-30 @ 00:13:56
URL: http://carielle.blogg.se
Postat av: snape

snuskigaste bilderna jag sett ...
FIN MODEBLOGG ;)

2007-10-30 @ 01:04:04
Postat av: maria

Saknar dig Amanda.. Vi måste samla ihop alla snart igen. Jag och tobbe har firrat bostad och käk åt alla om ni kommer upp till kiruna ;P

2007-11-04 @ 23:59:18
URL: http://mentallyretarded.blogg.se
Postat av: sunkie

nu kollar jag allt :)

2007-12-01 @ 00:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0