Islowlydrown ; -

har varit borta sen igår.
ska bort snart igen.
men ändå får man som rum att andas.

auschwitz-gänget är underbart, helt enkelt, har som inte så mycket mer att säga om det.
har inte så mycket att säga om någonting.

gullbarnen är i staan för tillfället. ska bara packa min väska delvis, ta mig dit, umgås litegrann och sen fara till canalen igen för att jobba. det verkar inte som om man behöver slita för populationen är inte så stor vad det ser ut som. kanske jag får i mig middag också.
egobilder är bra shit.


jag ska bara säga att drömmen jag drömde inatt var den bästa på länge, länge, länge, för den var så förbaskligt äkta. jag var tvungen att sms:a mor och fråga vad det kunde innebära; "vad kan det betyda om man i en dröm kysser någon spec och det känns jätteäkta och JÄTTEbra?" hon sa att det förmodligen var något sorts önsketänkande. whatever. jag har haft känslan i benen kvar hela dagen, och på något sätt är det obehagligt men samtidigt mår jag så bra av det. jag är inte lika desperat om hans uppmärksamhet som jag var förut. jag tar det som det kommer i fortsättningen. vill han träffa mig kommer bara mitt hjärta skutta av glädje i princip.

nu fick du något att läsa, älskade karro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0