isthissomeconspiricy ; -

jag fann mig själv i att längta till julen när jag läste harry potter. och nu snöar det också, vad är oddsen?
jag är ingen julmänniska, men tanken med att få en ny mysig vinterjacka och promenader i vintervädret och med en stjärnbeströdd himmel ovanför mitt huvud gör mig faktiskt på bättre humör. det är sjäva proceduren att ta mig till skolan på morgnarna som kommer att sätta igång en tidsinställd bomb. men jag är faktiskt peppad på livet just nu.

322 to go.

vi kanske ska till umeå idag och jag hoppas faktiskt. och det är förresten 2 dagar sen någon ens fick för sig att kolla in min blogg. kalla mig kinkig, men jag gillar det inte.

Kommentarer
Postat av: soff

hmmm men jag brukar ju kolla din varje dag? :S

2007-10-20 @ 13:45:47
Postat av: Jessica

Jag e faktiskt in varje da på din blogg :) Jag kommenterar inte alltid dock..

Kolla in min blogg jag har bilder på när åke spelar hockey..

2007-10-20 @ 22:38:37
URL: http://jejja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0