IthinkI'mgonnaburninhell ; -

vad ska jag göra?

säg vad jag ska göra.

jag vet inte vad jag ska göra.

ge mig ideér om något att göra.


nej men seriöst, antingen kan jag sitta här, lola framför datorn, kanske se boondock saints om jag känner för det. eller så kan jag dra mig till canalen och se vilka som är där och chillar. eller så kan jag kolla vad aasa och gang för någonting. men ingen verkar ju vilja svara på sms som jag skickar till dem. och de två senare alternativen innebär att jag måste ut i kylan och frysa arslet av mig. jag skulle inte se fram emot det. men jag kommer nog göra såhär; jag rör mig inte från det här huset förrän någon hör av sig och saknar mig. jag vet, rätt egotrippat, men jag pallar inget annat.

låttips; Where is Robin Hood - The Omglolz. ( http://www.myspace.com/omglolzzz )
hahaha, bara för att den är cool. lose from rich and drop to poor.

EOS-start idag. jag kan erkänna att jag faktiskt är riktigt peppad på den kursen. Art comes alive är årets tema, och visst ska vi få vårat konstverk att få liv. Esters rester kommer nog kunna göra succé om vi jobbar riktigt hårt.

och tänkte bara säga att det var falskalarm igår, och det händer kanske inte förrän på några dagar, eller kanske t.o.m imorgon. så jag tror vi far till umeå då, inget mig emot. jag kanske till och med kollar med sofia om hon vill hänga på. om hon nu inte har något bättre för sig.

och det här tricket som heter 'jag hittade en snygg vinterjacka på H&M, pappa'  funkade faktiskt. fausta fick honom att inse att han borde köpa den till mig. sen så har jag ju det skälet att axel faktiskt fick ett Wii i konfirmationspresent. bara lite dyrare än allt det andra. jag kan inte ens komma ihåg vad jag fick som present.

sheit, jag känner för att mysa. eller något sånt. inte för att fara ut alls. och jag är trött, riktigt trött.

ha en bra helg however.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0