it'stoolatetoapologize ; -

607 sidor senare...

och absolut värt varje stund av det.
haha, jag trodde inte connor skulle dra till sig så mkt uppmärksamhet.

vi peppar inför imorgon, och bara gud vet hur slut på livet jag kommer att vara efter den här veckan, men vi tackar honom också för treornas konsert på torsdag, för jag behöver det verkligen.

och vad är egentligen dealen med timbalands låtar? ett band sjunger versen, bryggan, refrängen och hela dealen, de spelar instrumenten och allt annat. sure, timbaland producerar och lägger till några "eehhh eehh", men sen ges låten ut i hans namn? jag har egentligen inget emot timbaland, men jag fattar inte vad han håller på med egentligen.

jag tänkte försöka sova, men det kommer nog inte gå så bra. men jag vill vara på skolan lite före vi börjar i alla fall. och kanske träffa anna och se hur glad hon verkligen är. hon har ju träffat muse och allt.

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0