Iwannagethisrightthistime! ; -

varför kommer folk plötsligt med sina egna snygga layouter till bloggarna? jag fattar ingenting om hur man gör sånt. kan någon typ svara på det? måste man inte vara ett photoshopsnille eller annat lol för att göra sånt? jag blir bara så sur : (

jag, axel och mamma drogs in i h e r o e s igårkväll. det började oskyldigt med att vi tittade på tv4+ och helt plötsligt var vi fast. jag ska erkänna att det är en riktigt sevärd serie.

image125

today tänkte jag typ ringa sofia och se om hon vill göra det vi brukar göra på söndag-kvällar, dvs våran traditionella date. jag blev sugen på frasses-mat (L). men annars imorgon på dagen är jag nästan öppen för förslag. men på kvällen drar jag till carro för middag. det uppskattas, vännen.

och jag blev riktigt sugen på att göra en nattlig visit igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0