neverfeelthatyou'retoblame ; -

ohhh, ingenting kommer ut fastän det är så mycket instängt.
hade en normal söndagsdate med lillsofia ikväll.
det blev bio, och det kändes verkligen att det var länge sen nu.
supersugen såg vi. den var väl sådär och riktigt söt då och då.
men det där med sexsnack är lite tabu för mig, och det var väl i stort sett det filmen gick ut på.

jag hade tänkt berätta om vad jag saknar.
och eftersom man ska vara tacksam över allting i 14 minuter till så kan jag likaväl vara det.
kom på igår vad jag saknar från ettan;

att fara till björn varenda jäkla kväll, och bara vara med honom.
HÖR DU DET, JAG SAKNAR DET!
att se tre CSI-avsnitt på en kväll, men inte före vi hade gått till ICA för att typ köpa godis och snacks.
och sen bara prata i timmar.
och sen att du typ följde mig hem, eller i alla fall 2/3-delar, och att du lyckades hålla mig upp till alldeles för sent, så att pappa typ skulle säga att jag inte fick vara med dig på kvällarna längre.
hela den där skiten med att träffas i hemlighet för vissa personer.
allt var verkligen bara så bra.
du var, och jag hoppas att du fortfarande är min bästa vän.
jag skulle verkligen kunna tro att du tar mig för en dum liten unge, för att du faktiskt är 3 år äldre än mig, men du får mig verkligen att inte tänka så.
jag kan inte säga någon jag kan vara med ärlig mot.
förlåt, om jag har lyckats bete mig som en idiot då och då, för det är inte samma sak när du inte bor här längre.
kan vi inte bara gå tillbaka några månader, och då kommer allting vara som det brukade vara.
jag vet att du inte kommer att läsa det här, för du gillar inte bloggar, men vadsomhelst, jag behövde få det ur mig.

nu behöver jag inte vara tacksam längre, men kan vara det i alla fall.

skola - 8.30 till 19.00 imorgon. gud, vad jag längtar.

;___;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0