nowIcannotspeak ; -

helt sjuk dag, faktiskt. vi fick upp all rekvisita riktigt bra, och det var nästan inga krångel någonstans. sen när vi skulle vänta på det där jäkla fetsminket. vatusan? det tog typ 1½ timme för dem att bli klara, så vi fick hetshe på sminket, och sen hade vi glömt att skriva upp penslar också, så vi fick använda fingrarna i stort sett. jag hittade en tops så det gick hyfsat ändå. sen var det s h o w t i m e. vi var jäkla ball faktiskt.

jag är;

trött

trött
trött

sa jag att jag var trött förresten?
ena stunden ligger jag i sängen och försöker hålla fokus på tv:n, och andra så sitter pappa på sängkanten och frågar om jag har gråtit. såklart jag inte har, mina ögon är bara trötta från att jag sovit och p.g.a sminket. så don't worry for me.

jätteglad för det anna skrev också om våran föreställning. nu är det bara att peppa inför att få bort allting från bildsal C imorgon. och be till Gud för att alla kläder från myrorna är kvar, så att de inte hugger huvudet av mig som skulle ha ansvar. varför har jag det egentligen? jag är inte ens ansvarig för kostymerna. fuck fuck fuck. nåja, jag får se till att överleva.

men nu ska jag på party på dallas, och sen dra till E4:an för att se våra kära treor spela sin sista konsert denna turné. som karro brukar säga (tror jag);

tjing!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0