sheturnsliketheocean ; -

läser calle schulmans blogg.
sjukt man. jag förstår mig inte på hans huvud ett uns.
schemat ser ut som sådant nu att;
  • sätta igång en tvätt så snart som möjligt.
  • se ett CSI-avsnitt där Sean Patrick Flanery är med.
  • soooova.
  • lucia-möte imorgon, dvs ingen sovmorgon.
  • lol-fotoföreläsning på e4:an på kvällen.
  • se boondock saints och äta popcorn med daniel.
.... och förhoppningsvis så ska jag lyckas läsa klart den jäkla svenska-boken. det är typ 5 sidor kvar nu.

nästa vecka, ungefär, så kanske jag får sms. då tar jag seriöst nästa bästa buss efter skolan till umeå för att betrakta det lilla undret som har kommit till världen. undrar om det blir en pojke som alla tror att det skall bli.

ska nog försöka avsluta skummandet genom schulmans blogg nu, och sen gå ner... till tvättrummet.

peppar inför fredag (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0