tänkerjagpåvännensomjagaldrigfår ; -

imorgon så opererar de henne.
hon och pappa ser komedier i umeå.
hoppas det går bra.

var med daniel ikväll. riktigt trevligt faktiskt. skönt när man trivs med folk. nu ska jag försöka lära mig min sångläxa utantill.

när jag för mig själv i mörka skogen går,
tänker jag på vännen, som jag aldrig får.
tåren börjar rinna, hjärtat slå,
aldrig kan man glömma den man en gång hållit å;
aldrig kan man glömma den man en gång hållit å!

ängar, berg och dal och skog med fåglar små,
blåa himmelen med klara stjärnor på,
allt vad havet gömmer, pärlor och koraller,
svanedun av skum och klaraste kristaller,
gräs och blommor all och lindelöv på kvist.
aldrig gåve jag för vännen, som jag mist.
lilla vännen kär från barndomsdagar.

den är riktigt fin,
och boondock saints är nu för ögonblicket min favoritfilm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0