themostbeautifulthingyoucouldeverspend ; -

yes, uppstigning runt 10-tiden på söndag morgon, vilket får följden av en förfrågan till en far om han möjligtvis kan skjutsa sin kära dotter till kyrkan sisådär vid 11-snåret. lätt att han gör det. jag kommer dit, och har riktigt bra samvete och känner en fröjd över att få gå till kyrkan. och om de kunde skänka mig syndernas förlåtelse.... haha, jag spårar i mitt språk.
ni är guld värd, skönsångare.

spenderade resten av dagens timmar i stort sett hemma hos karro där vi i stort sett.... bara pratade.

och sofia är rätt underbar;
Amdy; ringde du för ett tag sen?
Lillan; ja, jag skulle kolla vad du skulle göra ikväll.
Amdy; vet som inte. Vara med dig.
Lillan; okej, men ring när du har ätit då.

så nu ska jag bara byta kläder och sen se vad kvällen har i mening egentligen. bara vädret kunde sluta och vara förjävligt så jag kan cykla någonstans.

det sög att höra, faktiskt. jag trodde att sjukdomen bara var en myt, men sen drabbar den en av dem jag älskar mest.

boondock saints är en riktigt bra film faktiskt.
och btw, en sak till, på vägen hem från karro så kom pappa på att; nu far vi och ÖVNINGSKÖR lite. iiihkk.

Kommentarer
Postat av: scar

OH men du är rätt bra du med!=)

2007-10-08 @ 09:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0