thisisnotwhatIdo ; -

jag blir rentav flyförbannad.
min lillebror är den mest egotrippade personen i värld.
här kommer jag hem, ser en 'stigs konditori'låda på diskbänken och blir plötsligt väldigt lycklig.
när jag väl öppnar den så ser jag till min fasa att lådan är tom.
det kan bara betyda en sak.
jag går upp, knackar på axels dörr, öppnar den och försöker få ur honom vars han har fått den ifrån (eftersom om han hade fått den från skolan hade det ju varit en annan sak.)
han fattar inga som helst vinkar.
när jag väl får ur honom att det är pappa som har tagit hem den så är det enda han har till sitt försvar att pappa dels sa att han fick ta, och sen att han trodde att jag redan hade tagit.
JAG HAR INTE ENS VARIT HEMMA IDAG!
jag undrar när han ska sluta tänka på sig själv.

vilken hyklare jag är......

men ändå rätt skönt att komma hem till ett SVENSKT tangenbord. min användare på skolan är helt cp, så den insisterar på att jag ska ha ett amerikanskt tangentbord >.<
måndagar är inte min favoritdag.



Kommentarer
Postat av: jessica

Hoppas att resten av veckan blir bättre :D

2007-10-09 @ 10:19:19
URL: http://jejja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0