writtenonabullet ; -

puss, karro.

Tre namn jag lyssnar till:
Amanda, Amdy och trollarN.

Någonting jag tycker om med mig själv:  folk kan lita på mig.

Någonting jag inte tycker om med mig själv: hur jag blir när jag är utsliten och stressad.

Detta är jag rädd för:  spindlar. det värsta jag vet.
 
Tre saker jag vill ha varje dag:
kärlek, samtal och något att göra.

Tre saker jag absolut inte kan göra: spela trummor. jag har ingen motorik.

Detta tycker jag om att göra: sjuuunga, träffa folk jag saknat och bara samtala.

Detta vill jag göra just nu: träffa en viss person, och typ skriva 3 blogg-inlägg på raken inklusive det här.

Bästa känslan: att vara förälskad.

Värsta känslan: att vara förälskad.

Följande egenskaper ser jag gärna att min partner har: en viss charm, förmågan att bara kunna vara avslappnad med mig och of course humor.

Är du kär just nu: jag kom på mig själv med att fundera över det idag, och jag tror det faktiskt.

Jag vill gifta mig: någon dag ska det väl ske.

Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: göra musik av något slag, äntligen få tur i kärlek och skaffa barn.

Min käraste ägodel: min iPod, därför musik gör en glad för dagen.

Något jag vill ha i present: som karro, en kamera helst.

Detta har jag på mig just nu: jeans som pappa hade när han var ung, ett linne från bikbok och den nya estetartröjan.

Favoritkläder: just nu; pappas gamla jeans och mitt svarta linne + koftan + någon eventuell scarf. då känner jag mist snyggast.... typ.

Favoritdjur: KATTERR!

Följande musikstilar tilltalar mig mest: något slags pop/rock-aktigt, helst lite alternativt.

Tre av mina favoritlåtar för tillfället: your guardian angel - the red jumpsuit apparatus, misery business -  paramore och apologize -  timbaland feat. one republic.
 
Skola - roligaste/tråkigaste ämne: roligast; ensemble ändå. tråkigast; svårt. jag har aldrig varit ett fan av idrott.

Stjärntecken: skytt.

En bok jag gillar: harry potter and the deadly hallows.

En film jag gillar: boondock saints <3

TV-program jag gillar: CSI; las vegas.

Favoritgodis: plockgodis från Ica.

Hit vill jag gärna åka; spanien och californien.

Färg på mina ögon: någon slags blå/grön.

Min längd: runt 1.78 tror jag.

Jag tror på: gud.

Jag tror inte på: att irak låg bakom 9/11.

Person jag beundrar: billie joe armstrong.

Så här bor jag: för krångligt. ena veckan här och ena veckan där.

Antal döda krukväxter i hemmet: men palla räkna.

Det här tänder mig: en gitarr i handen gör nästan vem som helst attraktiv, sen är bruna ögon ett plus också.

Det här gör mig avtänd: men jag vet inte. snus?

Favoritfärg: svart och blått.

Favoritcitat: "we're kinda like 7-eleven. we're not always doin' business, but we're always open."
En hemlighet jag vet: deru.

Bästa present jag fått: min iPod kanske.

Senast köpta skiva: blowsight tror jag. signerad och allt.

Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon var sminkade från början.

Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: förmodligen mina vidunderliga lår.

Udda förmåga/egenskap: jag äter ostkrokar med gaffel.

Om jag vore ett djur skulle jag vara: lätt en katt. fatta mycket kärlek jag skulle få.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0