youneversaidthatyouwereperfect ; -

jag har det där syndromet 'posera sexigt = öppen mun'.
dallas är inte helt fel.

nej, det blev inga bra bilder ikväll. och när jag pratar om 'bra' bilder så menar jag inte motiven specifikt utan att skärpan var ren skräp. kanske nästa gång.

EOS är i full gång och Esters rester arbetar häckarna av sig. nej, men vi har i alla fall börjat på en ram, och arbetar på att få till banden som skall hänga ner från taket. fy, vad stressad jag kommer vara på onsdag. jag har det bara på känn. annars rullar det. såg the dude som påminner om Connor ett X antal gånger idag. visst, jag har inget emot det, men jag känner mig som en stalker, fastän jag absolut inte är det på några sätt och vis.

Pappa lägger var och varannan dag in 'du måste vara mer på språng om du vill hitta ett jobb', men vafan, vad ska jag göra. skolan gör så att jag inte har någon ork alls när jag kommer hem, och när jag väl försöker har jag otur. jag pallar inte när han tjatar om det fastän jag vet att han bara vill mitt bästa. jag PALLAR det INTE.

förbannade skärpa igen.



Kommentarer
Postat av: carr

DÅLIGT sugen man blev på dallas nu ... !! öAOBGJsafgmNL,fb GIMME GIMME GIMME

2007-10-23 @ 17:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0