you'rejustahuman ; -

godfuckingdamnit,
jag försöker få bukt med kuhi (kul ord va?)-läxan, dvs. att skriva en filmanalys om Goodbye Lenin. sure, det går faktiskt rätt bra nu, för det flyter som på. Måste ha gjort mer än hälften av hela skiten. i alla fall fråga 1, 2 och håller på med 4:an nu. Men jag gillar inte vad fråga 3 har i åtanke. men det ser rätt snyggt ut i alla fall. tänkte få till det stenbra.

elin ringde nyss och tyckte att jag skulle komma till glädjekällan. visst, när jag är klar i så fall. men just ja, skulle skriva lite rapsberry också. jag kan i alla fall inte göra sofia besviken. JAG SVAMLAR.

nä, gudnej, jag får inte ut något i bloggen. lika bra att lägga ner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0