allwasgoldenwhenthedaymetthenight ; -

steeeka i solen. det var vad vi gjorde idag. jag och tobb3 köpte magnum och satt utanför skolan med sofiax2, karro och johanna och chillade och lyssnade på musik. eftersom jag bara har panic på min mobil så blev det bara det. idag var ingen joy division-dag. helt ärligt så påverkar vädret mitt humör.

espri-repet blev dubbelt så roligt när maja kom efter halva. jag förstår att martin blir trött på oss, men det är enda gången vi ses på hela veckan och då måste vi få skratta lite tillsammans.

nu ska jag visst ha ett skäl till simon varför han inte är på ensemblen imorgon? det är som ett sjukt skämt på alla sätt och vis. och jag ska försöka dra mig till att göra något som jag nog egentligen inte vågar. tjarrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0