anotehrheadhangslowly ; -

 kom hem nu, tack.
 
jag ska inte ens försöka att förklara vad som försigår sig i mitt huvud just nu. jag kan säga att det finns tankar om att dels fly typ landet? i alla fall skellefteå. jag tänker inte fara på canalen imorgon. varför? jag orkar inte. jag är nerbryten. jag har ingen s.k spirit kvar. jag tror inte ens jag existerar längre. ett tomt skal.

men ja, kom förbi på ica kvantum, alla de som har ett hål över eller något. jag kan inte lova gratis varor, men någon lite sten kanske ni kan få. nu kallar moderskeppet, så jag får fortsätta längta tills björn kommer hem på vägen till uppfinnarvägen. jag saknar pajkens kramar.

amen, ha det kul.

Kommentarer
Postat av: soffan

meen =/
du kommer hitta spiriten igen, i know it :D!

2008-04-04 @ 15:52:09
URL: http://sofiahed.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0