boneonmybone ; -

så underbar dag. fo sho. en svenska-lektion som var så oseriös som bara svenska-lektioner kan vara. rep i aulan inför tankens trädgård sen, och gemun visade sig visst vara inställd helt. det drog ut över engelskan med. minuterna gick. jag hade en sånglektion på 20 minuter innan jag sprang iväg mot aulan.

nervositeten blev värre och värre ju närmare vi kom vårat uppträdande. det blev vi till slut. och... det gick bra. riktigt bra faktiskt. jag blev så glad efteråt när simon's kommentar var: 'perfekt samspel, det var perfekt samspel!' jag vet att det är dumt att tro att man är bra och så, men jag mådde faktiskt bra av att höra från folk att jag lyckades, vi lyckades med det.

och maja får tro vad hon vill.

han är bra att ha att göra med när det gäller musik.

Kommentarer
Postat av: L

ja ni var verkligen bra!=)

2008-04-25 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0