burningalivefromtheinside ; -

det här blev typ ungefär officiellt den skönaste veckan, mycket skönare än vad jag hade kunnat förvänta mig i alla fall. martin är hemma idag igen, vilket betyder no kuttehitte. och gissa vad? vi ska på projektmässa på torsdag, vilket betyder no english och no gemu. lewl lol lol. och det kan hända att vi inte har ensemble B imorgon, eftersom treorna är borta, och vår jazzgrupp behöver verkligen julia, seriöst, inga trummor går inte. alltså börjar jag ett imorgon med treornas projektkonsert.

så, idag när jag kommer hem blir det typ att baka morotskaka i långpanna och nästan bara njuta av livet litegrann, för jag ska verkligen försöka att ta det lugnt.

fan, jag börjar låta som en sån är person som bara vill ha 2031587 besökare per dag, men vad ska jag göra åt det egentligen.....

och förövrigt så är jag asrädd för ensemblen idag.

Kommentarer
Postat av: bAjSKlaAs

ingen gemu =O
vad h'ndwer med världen

2008-04-08 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0