durodnadenärjagsa'jagtyckerduservackerut' ; -

tjobre. jag drog mig tillbaka till mina gamla teaterrötter och följde med sara och hennes familj på nordanå och såg 'den inbillade sjuke'. den var så otroligt bäst på alla sätt och vis. jag tror nog majoriteten av folket ser den just för att det är claes malmberg, dock så fascinerades jag mest av mannen som först spelade Lillebror, och i akt II farbrodern.

det var samma sak i 'en midsommarnattsdröm' med niklas larsson (älvakungen). karaktären med det snyggaste kroppspråket blir min favorit. den här mannen, som heter fredrik evers, hade så grymt härliga ben. missförstå mig inte. han hade otrolig kontoll över dem, och visade på något sätt sina känslor genom bara sättet han gick på. oh, ne, han var grym.

snart blir min lilla sara stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0