fromacabininthemiddle ; -

lol åt dagen i all ära. det blev inte alls dåligt. girlsen vet nog vad jag syftar på, eller rättare sagt... vem jag syftar på! gjorde som allt lite lättare. och sen att vädret var det bästa som fanns. det var den där perfekta värmen som man bara vill ska vara kvar hela året runt. jag hoppas det blir lika underbart imorgon.

uhhh, måste få klart mejlet till food. det är svårt att försöka låta så professionell som möjligt så att de överväger att kanske ge mig en plats (A). så, då var det klart. önska mig lyyyycka till.

sen så fick jag valborgs-planerna bestämda också! BbQ hos elinpelin imorgon. jag tror att jag måste ta med mina fingrar dit. och lite kött.

ensemble och piano-läxa ikväll alltså. kanske stan med?

Kommentarer
Postat av: Sunkiiiie

giiiief your fingers ^^

2008-04-29 @ 20:07:04
URL: http://elinsundqvist.blogg.se/sunkie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0