fyfan ; -

min iPod har typ dött på riktigt? helt seriöst. den är död. datorn känner inte igen den. den går inte att starta om. klockan är ställd på 00.00. kan detta vara slutet? kanske behöver den bara vila och tänka under natten? jag ska se om den vaknar imorgon. allt försvinner för mig. helt spårlöst.

uhh för att kixan ger mig alldeles för svåra sångläxor. jag vet att hon tycker att jag börjar komma upp i en högre nivå, men den här skulle jag inte ens ha klarat om jag hade övat någorlunda bra? det är toner som far hit och dit, konstiga rytmer och det finns ingen paus. jag är inte redo.

typ uhh också för att jag har gjort klart fyra sjättedelar av gemun. det slutar alltid såhär, vilket innebär att jag måste omprioritera i mitt liv. men jag orkar inte att prestera med den energi som martin verkar kräva av oss nu. jag vet inte ens om jag vill ha gemu B? vi gled som bara in i det. jag vet att jag funderade på musikhögskola, men jag vet inte om det är något för mig ändå. all teori och sånt. jag gillar känsla, och att det ska komma innifrån och att man ska skita i all den där teorin. jag vet inte. nu vill jag bara sova.

jag gillar det inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0