I'vebeenchanging ; -

hej.
jag har egentligen inte lust att skriva blogg på något sätt. men på ett annat så är det bara det jag vill göra. praktik på ica går typ suveränt, dock så vet jag inte vad de tycker om min insats såhär långt. jag ska iallafall visst ha en liten konsert på lagret, med gitarr och sådär. ja, det krävs en gyllene rabattkupong för att komma in. börja leta i hyllorna.

ja, angående snygga killen på ica då. jag jobbar med en annan praktikant, som är där genom arbetsförmedlingen, som heter marcus, och genom honom tog jag reda på att snygga killen heter anton. att han ser sur ut vet jag själv av egna erfarenheter, och han hade visst sönder en dörr idag. han har flickvän också, jo, men bara han är lycklig, visst var det så?

anyhow. det var awesome när elin och bf kom förbi, fastän jag sårade bf's känslor. uhm, och bella gav mig ett oroligt besked; hon skulle äta på balder. happ, det ville säga att jag inte visste säkert om jag skulle ha någon att äta med. på vägen till kaplan träffade jag LuddeB, som av någon konstig anledning kallade erik för 'engan'? varför? jag vet inte.

i alla fall. jag hittade erik, han ställde sig i matkön med mig, alla hans vänner gick, sara lämnade också matsalen, så det blev bara jag och erik. men det var det bästa som kunde ha hänt, för vi fick gång värsta snacket om allting. allt från att jag var förälskad i honom under konfirmationen till att erik blev rädd för att ludde kallade honom för 'engan'. såna där snack brukar vi aldrig ha. han följde med tillbaka till ica och fick förundras över hur sjukt bra jag var på att packa upp hushållspapper. jag älskar den killen, helt seriöst, som min egen bror.

livskraft 06-07 <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

erik är kanon:)
thai-enge;)

2008-04-03 @ 22:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0