ohundelutedheadyescense ; -

jag tog mod till mig och pratade med martin efter gemun. jag hade som en konstig bild om att han typ skulle bli besviken? det blev han i alla fall inte. han förstår egentligen inte varför jag har sån ångest för han tycker att jag klarar lektionerna bra. jag brukar låtsas som att jag klarar mig på lektionerna, men jag blev glad över att han förstod mig ändå.

så, vi ska fundera över hur vi ska göra, och han ska typ prata med erik burstrand. han snackade om att jag ändå skulle få göra något som fick hålla uppe det jag kunde, om det nu var någon harmoniläxa som vi kunde prata senare om eller nåt. det känns bra i alla fall.

han har ändå rätt. jag fick MVG i gemu A, och då kan jag egentligen luta mig tillbaka för att jag har en stabil grund. jag känner väl bara att jag fortfarande inte är samma nivå som alla de andra i gruppen.

hihi, ett långt inlägg om gehörs- och musiklära. nu väntar bara en helvetisk sånglektion, och en himmelsk fotolektion.

Kommentarer
Postat av: bAjSKlaAs

GEmu is the abriviation of Long despereate evil(knivel) torture of death and doom =)

2008-04-17 @ 16:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0