sugmin...... ; -

det här barkar ju. jag pallar inte att bli indragen, men helvete att jag ska bli det med. därför nu kommer allt jag har sagt att vändas mot mig. ja, jag sa i stort sett till alla som lämnade pengar i skålen att dett var ett 'bidrag till nästa års konsert.' nej alltså, jag bryr mig egentligen inte. det här är bara en till jävla sak som drar ner mig. vad fick jag höra igår? 'du har verkat vara så deprimerad på senaste tiden.' visst fan har jag det. jag väntar bara på ett break. får jag det inte ikväll så vet jag inte vad. umeå får lugna ner mig... hoppas jag. jag flyr alltid när det blir för jobbigt, men jag vet inte om det är något bra eller dåligt. som sagt, det barkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0