they'llsuckyourblood ; -

angående Engla. jag känner att jag måste kommentera det. egentligne behöver jag nog inte. men min blogg, mina tankar.

det är hemskt, det gör en äcklad att han kunde göra något sådant, det måste vara en förälders värsta mardröm. ett faktum är också att det händer varenda jävla dag. det här fallet är en i mängden. det är bara det att aftonbladet och expressen skriver om det som gör det till sveriges viktigaste händelse. hade de skrivit om varje försvunnet barn så hade vi haft en tidning på 1259 sidor varje dag. förlåt för att jag tänker på det här sättet. det kommer komma tillbaka och slå mig i ansiktet på något sätt, jag känner det på mig. som sagt, tyck att jag är dum i huvudet för mitt tankesätt, men ska jag tända ljus i kyrkan nästa gång så ska det vara för alla försvunna/mördade barn i sverige, inkluderat Engla.

diskutera inte. det finns som ingen anledning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0