youareallIlongfor ; -

jag har fått så många lyckorus idag. det är smått inte sant.

1. jag hittade den där bilddagboken. yes, ett poäng till mig.

2. sofia sms:ade sekunder efter att jag hade fått mitt första lyckorus (anledning kommer strax) och sa att en viss person var singel. egentligen spelade det ingen större roll alls, men det var lite smått roligt.

3. lol;
image475






ehm, jag skrev nördiga saker om att jag tyckte att han var awesome, att jag skulle fortsätta få in fly me to the moon i skallen, och att han skulle ha ett bra liv.

please, snälla gud, kom inte med 'är du dum eller, det är inte han'. är det fejk så görs det riktigt bra. just nu bryr jag mig inte, för jag ska leva på lycka lite till.

hej bästa vädret i världen, nu ska jag dra på mig shorts, köpa kött på ica och ta mig till elinpelin på något vänster. hih. det ska bli myspys ikväll. pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0