youcantakeapitcureofsomethingyousee ; -

LOL. alla minns vi den där natten. jag ska kolla upp datumet. 18 JUNI PEOPLE. den natten, så fick amdy... heeeela jävla wow-världen att stanna upp. och för att bevisa det så tänker jag kopiera något som elin skrev på msn för några minuter sen, om vad som hände idag på deras fysiklektion idag, när hon, bf, per och johan satt och pratade;

"HAHAHA erm jag och bf pratade om dig typ vi nämnde "amdy" han ba hon vet jag ju vem det är"glassätarNNN" per ba " JAHA HAHAHAHA mitt inatten typ halv 1 " jag ba "oja det var lite skojj för hela wow- världen stannade som till där ett tag" per och johan samtdigit " AHAHHA JA FAN typ enda gången den gör det är när någon wow nörd säger att dom bjudit hem en tjej då blir det som typ w000000000000000000000000t""

ja, som sagt, stannat upp hela wow världen, det är helt seriöst inte dåligt gjort. jag kommer aldrig någonsin att glömma den natten, (och nej, det var inte lika porrigt som alla trodde). och jag kommer aldrig glömma midsommar heller för den delen.

image423

Kommentarer
Postat av: karrooo

hahahaha de där va typ king

2008-04-09 @ 22:11:32
URL: http://kaarooliinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0