beforethisnoturnsintofaces ; -

anonym; jag har ingen aning om vem du är, men det värmde, det du skrev.

hear ye, hear ye. jag tror mig i ha en lover på g. no joke, två gånger har det ringt en person från dolt nummer. första gången var det på ica när jag stod och pantade flaskor. det var hyfsat trevlig. han försökte och försökte hitta en punkt där jag skulle totaldampa och lägga på, men jag hade inget bättre för mig så det var som bara att försöka att få igång en konversation. han skulle försöka gissa vilken stad jag bodde i. norrland visste han sen innan, och att det började på s var hans ledtråd. var gör puckor? gissar på gävle. till slut tröttnade han och la på.

och så ringer samma kille igen idag. han måste ha varit 15 eller nåt, hyfsat nasal röst. han frågade om det hade gått bra att panta burkar. jag sken upp. sa 'är det du?! blablablabla'. han la på. hoppas att han ringer igen, jag kände en connection. (A)

btw;



mitt schema har plötsligt gjort en drastisk förändring? i alla fall fredagen, och under vårtermien ska vi visst inte ha engelska C. så tjena sovmorgon på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0