detgårbranuu ; -

rut m.fl + amdy =



jo, umeå behövs då och då. dels för att bara njuta av livet, men också för att få lite kläder införskaffade. hehu, min favoritbutik ligger här, för det gör så att jag förmodligen är ensam i skellhell om att ha dem sen när jag kommer hem igen.

jag och fausta satt utanför schmäck någon timme, pratade om det mesta, sedan kom en pappa cyklandes (han kan jämföras med en tomat när han har varit ute i solen lite för mycket) och satt sig ner med. sen blev det rut, och när pappa hade fått vara i sin favoritbutik med så valde jag att gå hem.

det enda jag egentligen saknar är någon att vara med, så komsi? bussarna går inte så sällan mellan skellefteå och umeå =).

    

hur kan du motså?

Kommentarer
Postat av: soffan

huu länge ska du va i ume? =)

har du sett sweeney todd förresten (antar att du har de)

vill se den !

2008-08-05 @ 00:29:54
URL: http://sofiahed.blogg.se/
Postat av: sandra

gillar din header! :)

2008-08-06 @ 10:06:25
URL: http://sandragimbson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0