dyingasshehitstheground ; -

mindre än en vecka kvar nu, och jag funderar över om jag har fått ut det jag ville av sommarlovet.

hur många gånger har jag badat? en.
räknas det fastän det var på vitbergsbadet?
nej verkar det som.
har jag haft asläckra sommarjobb? herregud, ja. sen är frågan om man kan räkna ett utav dem som 'jobb' eller inte, men det är roligare att se det på det viset.
har jag lyckats tjäna pengar? ja, fickpengar skulle man kunna kalla det, men jag har klarat mig och det är förmodligen det som är det viktigaste.
har jag lärt känna mycket nytt folk? ja, och fint folk till råga på allt.
har jag lärt känna någon bättre? yes, och tack för det.
for jag till frankrike? neeeeeeeeeeeeeeeeej.......
är min chef tysk? kul att du frågade, ja, han är tysk. och väldigt lång. ser lite ut som mac i CSI NY.
blev trästock bäst? det blev en riktig jävla bergochdal-bana.
hur blev intrycket av årets PDOL? med tanke på omständigheterna så var det ju sjukt nice.

hej, smått drygt att fråga sig själv allting. who cares. jag ska forstätta fundera över om jag ska ta med mig kameran till stan eller inte. lalala. tjing.

Kommentarer
Postat av: Fanny

"kul att du frågade" soett ^^

2008-08-14 @ 14:51:08
URL: http://linderborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0