hemma,aaahhh ; -

åååhhh =) asså legolas, den alven kan få mig närsomfuckinghelst. jag tror att han är mitt livs kärlek. jag började se return of the king runt tio-tiden. klockan är tolv nu, och jag har två timmar kvar. PEPPEN! två timmar till av leggyboy. det kan typ inte bli bättre =D


förövrigt så fick jag ett litet smått roligt samtal från sofiahed där runt halv tolv. enligt henne hade jag ringt en gång till, efter det att vi hade pratat tidigare under kvällen, vilket jag inte hade om jag minns rätt. min telefon är också sjukt störd då det enda samtal som visas är ett jag har fått från min pappa den 31/7 klockan 13:54. sermanpå.

nu ska jag tillbaka till tv:n och min älskade prins. puss ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0