inapermanentstate ; -

hej. jag har aldrig en större chock än när jag öppnade Sound_2 i iTunes. jo, nog har det funnits större, men jag skrattade någerst, och jag skrattar nu.

idag har varit lungt. träffade fyrdahl vid älven efter 12 någon gång, och tog några pix med en grymt cool kamera! ingen vet när filmen återvänder från stockholm, men någon gång får vi väl se ett resultat :D sen var det iväg till tysken för att jobba i två timmar. jag har sagt det förr, och jag säger det igen; jag tror han gillar mig, annars skulle han inte ringa för att låta mig jobba?

nejmen, palla datorn ikväll! jag ska dra mig och umgås med klas nu, och två håriga hundar. ha en bra kväll. tjing.



anna's bild :)
jag ser sjukt mongo ut. klas är dock fin.


Kommentarer
Postat av: Anna

Wei! :) Ni är båda jätte fina! :D

Gillar er!

2008-08-10 @ 15:12:29
URL: http://http://ahstrom91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0